Dag 2 på det nya året!

Ja så har redan dag 2 på nya året anlänt, undrar om det här året kommer att gå lika fort som förra???!!!

Igår blev det inte så mycket gjort här, jag hamnde i TV-soffan rätt tidigt och där blev jag sittande, såg bla flera program av Det Okända, de körde maraton på 4+, sen såg jag filmer också. Kl 23.00 gick jag och la mig, var så skönt så, var riktigt trött men inte kunde jag somna för det, kl 00.00 var jag fortfarande vaken, sen har jag vaknat flera gånger inatt för gubben har varit uppe flera gånger.

Jag har inte skött mig vad gäller ätandet, usch och fy, varför är det så lätt att allt bara spårar ur? Nåväl, nya tag väntar. Nu ska jag inte se bakåt, bara framåt.
Eftersom min höft inte gillade att jag crossar varje dag så har jag tänkt i nya banor, tänkte försöka med varannan istället och se om det blir bättre, körde igår, därför är jag ledig idag.
Har också funderat på att skaffa gymkort för att kanske köra lite gym nån dag i veckan, men det är bara funderingar än så länge, får väl se hur det blir. Tänkte inte köpa på Nova isåfall för jag tycker att de är alldeles för dyra, nä, isåfall blir det nog på Bothnia. Vi på Tele har ju ändå gratis varje torsdag på Nova så då får jag gå dit då, har ju även kort på vibrationsplattan. Nå, det är bara funderingar än så länge!

Nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra, kallt ute är det ju också (-20) så inte vill man sticka ut näsan i onödan.

Ha dé

Snart...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

God forsättning på er med.

2009-01-02 @ 17:05:42
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Maria

God fortsättning!

2009-01-02 @ 20:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0