Varannan dag

Det har blivit varannandagsskrivning den här veckan, vet inte varför det inte blev nåt igår.
Jag har idag slutat kl 14.00, det var skönt att gå hem, man blir helt snurrig av nya flash, man måste titta noggrannare för att färgerna är ändrade, måste se på andra ställen än förut samt att det blir en massa jäkla fel så man måste felanmäla och försöka förklara för teknik vad som hänt och det är inte alltid de fattar vad man menar, de har ju sitt dataspråk och vi andra har ett annat språk så det är lite frågor fram och tillbaka, hur menar du, vad gjorde du då mm mm. Jobbigt.

Jag har även haft medarbetarsamtal idag och det var jätteskönt att få gå ifrån telefonen i 1,5 tim. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, det var ett trevligt samtal, vi hann nästan inte med frågorna som vi skulle gå igenom, men vi speedade lite på slutet så vi hann iallafall.

Igår fick vi schemat för nästa 6-veckorsperiod och jag måste säga att jag känner mig nöjd, på 6 veckor har jag fått 6 sena pass, då räknar jag pass från 17.30 och senare. Har fått bytt bort mitt pass till 20 och mitt pass till 18.30, slutar istället 17.30 dom dagarna och det känns bättre för mig, hade ju helst velat jobba ännu tidigare pass, men man kan inte få allt här i världen, som man säger, så jag är nöjd ändå.
Jag har ju dessutom semester 30, 31/10 och så fick jag ta permis måndan efter den 3/11 så det känns underbart bra!

Nästa vecka ska nog jag, B och U fara på Nova och få program för styrketräning, jag funderar på att köpa kort för vibratorplattan, jag har ju drygt 500 kr el om det var drygt 600 kvar av mitt friskvårdsbidrag, det räcker säkert till några gånger, nästa år ska jag nog köpa gymkort där om det blir att vi far dit varje torsdag på T24-tiden och tycker det är kul.

Ikväll är det Idol, men jag måste säga att jag tycker inte att det är lika bra som det varit tidigare, de som är med nu är ju så himla unga, men man ser det ju ändå, kan ju inte låta bli.

Tror jag ska gå och slappa framför TV:n nu om inte S3 sitter där och ser nåt hemskt barnprogram på nån jäkla barnkanal, jag får väl lura iväg honom därifrån....

Pekfingret mår ganska bra förresten, det har varit superbra hela veckan, lite kände jag imorse men det gick över ganska snabbt men jag har varit duktig och tagit mina tabletter 3 gånger om dan, det kanske hjälper, det är ju bra om det räcker med så lite, bättre än att hålla på att ta sprutor.

Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0