Tycker synd om

mig själv just nu. Om ni inte redan märkt det så är det höst ute, det betyder att jag har ont, just nu är det vänster pekfinger som inte mår så bra, knogen värker och fingret känns fruset. Bara det inte blir som förra året den här tiden, då var det ju höger pekfinger som jävlades så jag fick vara sjukskriven och få en massa cortisonsprutor.
Just nu går det bra men det får absolut inte bli värre.

Idag har jag jobbat till 17.30, det har gått bra, mycket tack vare att jag har elev, hon skriver och jag pratar, ganska bra med tanke på mitt finger, fast hon måste börja svara själv snart, hon har tagit 2 el 3 samtal idag, imorron tror jag att jag ska köra hårt med henne :) det tål hon nog! Hon är supertrevlig och vi har samma humor så det är jättekul att ha henne som elev, vi är lika knasiga bägge två!!

Sitter just nu och kollar på Lyxfällan i 3:an, herregud hur en del handlar och vandlar! Hos oss är det nästan åt andra hållet, vi har pratat om att köpa mikro till husvagnen ända sen vi köpte den, ännu har vi inte handlat nån. Men snart....

Nu ska jag gå och fortsätta kolla på TV:n, sen blir det till att krypa ner mellan lakanen och snarka igång.

FREDAG IMORRON!!

Sov så gott

Kommentarer
Postat av: Maria

Trevlig helg!

2008-10-03 @ 17:21:56
Postat av: Ulrika

har lagt in lite bilder på vår tillkommande på min blogg!

2008-10-04 @ 10:04:51
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Ulrika

950n är rätt biffig.

2008-10-04 @ 14:26:43
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0