Tjoflöjt!

Jäklar imig, jag skriver idag, fast det var igår jag skrev sist, otroligt!
Har idag varit himlades duktig, jag har varit iväg med en hel hög med kartonger, 2 påsar med mjölkkartonger och 2 påsar med hårdplast och 1 påse med metall. Det blev så tomt och fint nu, inga kartonger och påsar ståendes överallt.
Hängde ut alla sängkläder imorse också, de hänger ute ännu, det är torr och kall luft idag, t o m solen har strålat här, ja jag tror att den är här ännu faktiskt! Håller på att tvätta sängkläder nu, tvättmaskin nr 3 är snart klar, sen blir det en maskin till, sen är det färdigtvättat för idag, imorgon ska jag tvätta handdukar.

Har även varit iväg och handlat lite, mjölk behövdes, som vanligt. Träffade på U som också var och handlade, såklart att vi surrade ett tag, det kan man ju inte låta bli . Har även hunnit skala potatis och morötter till middan, idag tänkte jag göra kotletter med pepparsås och potatis och morotsklyftor, mmm mumsigt! Imorgon ska jag göra pizza, köte ingredienser när jag var och handlade, så i matväg kommer den här helgen att bli kanon!

Nu ska jag strax hänga tvätt, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske plocka lite bland all bråte som finns i huset, får se hur jag ids, annars kanske jag tar en svängom med dammsugaren, om inte idag så måste jag imorgon i allafall.

Nåväl alla, ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0