Söndag igen!

Så var det söndag igen, känns som att det bara hinner bli lördag så är det söndag. Huja, så fort tiden går, alldeles för fort.
Igåkväll vet jag inte vad som  hände men min mage blev jättekonstig, det började redan vid 14-tiden, den började brumma och låta, ungefär som när jag har ätit nåt med laktos i, men det hade jag inte, nå, jag gick omkring härhemma och småfes mellan varven , kändes inte bra i magen, åt middag i allafall, tog för säkerhets skull 2 st lactrasetabletter ifall att, då kändes det jättebra, magen blev tyst och jag slutade fisa, tänkte att jag kanske bara var hungrig, men så ungefär 1 timme efter att vi ätit då fick jag springa flera varv till toan, mådde riktigt dåligt, men det kändes inte alls som när det är mjölkmage, nå, det blev i allafall bättre med toa-springet men sådär jättebra mådde jag inte, var jättetrött och kände mig konstig, såg Stjärnor på is men sen gick jag och la mig, det har gått bra att sova men så vid 8-tiden i morse började magen göra ont, superont, inte mjölkmage med buller utan riktigt jävla ont, som att nån var på insidan och slog mig i magen, fick göra några race på toan igen, kände mig jättekonstigt, först vid 10-tiden började jag känna mig som en människa igen, då passade jag på att städa på toaletterna (var ju behövligt efter gårdagens och morgonens spring), har mått himla bra sen dess, men nu känner jag igen att det brummar lite, vet inte om det beror på pizzan jag ätit el om det är nån slags magsjuka, klok på det blir jag då inte!

Jag kände mig sysslolös mitt på dan idag så jag och S3 bakade lite, det blev:



Min pizzabit såg ut såhär:


Jag har ingen ost på min pizza utan jag kokar havregrädde ganska länge, sen låter jag den kallna lite och vispar i ett ägg, det blir jättegod "ost av det. Tipset har jag fått från ICA:S tidning Buffe, det funkar jättebra, jag tycker det blir jättegott. Övriga familjen får naturligtvis "riktig" ost på sin pizza.

Nu ska jag gå och göra ingenting en stund.
Ha dé!



Kommentarer
Postat av: Maria

Den pizzan såg god ut :)

2008-10-19 @ 18:21:35
Postat av: Ulrika

Det var så Oskar mådde i fredags. De där n....bollarna så riktigt goa ut.

2008-10-19 @ 18:50:35
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0