Sist jag skrev var det söndag

och nu är det redan tisdag, herregud så tiden bara swoshar!!
Igårkväll var det ett jäkla väder här, det stormade och regnade så in i bomen, becksvart ute var det också. Jag jobbade till 17.30, inte så kul men det gick bra, A var kvar till 16.30 och K till 17 så jag hade sällskap nästan hela dagen, bakom mig satt M som jobbade till 18. Det är alltid mycket trevligare och tiden går mycket fortare när man är fler i närheten som jobbar ungefär samma tider, det är väldans långtråkigt när man får sitta ensam i flera timmar.
Idag blir det ungefär samma som igår, jag jobbar till 16.30 och mina bordsgrannar till 16 så då är det bara sista halvtimmen jag är "ensam".

Nu ska jag iväg, tänkte åka förbi ICA och köpa franska före jobbet, bara det finns nån, det kanske är slut och så har dom inte hunnit få in färska, nå, jag ska kolla i allafall, annars får jag väl åka förbi efter jobbet istället.

Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0