Nu är jag ledig i 5 dagar!

Jippie, nu har ledigheten börjat. Är ledig ända till på tisdag och då har jag ett guldpass 7.30-14.
Idag hade jag turen att bli dragen i lotteri om vem som skulle få städa på jobbet, det kanske låter knäppt att man tycker det är kul, men allt är roligare än att sitta hela dagarna i växeln så kommer det nåt sånt här så nappar man, vi var tydligen många som anmält sitt intresse men jag hade turen att bli dragen, Tack Karin! Det var jag och en till som fick städa så vi har fejat runt mellan kl 12.15-15.00, sen hade jag tur så jag fick sluta kl 15.15, fick 45 min tjänstledigt.

Har inte hunnit så mycket sen jag kom hem, kollade posten och lagade mat, sen var det disk och så var torktumlaren klar så jag har vikit lite tvätt och satt bort i garderoberna.
För en stund sen åkte gubben och S3 till Luleå för att hälsa på killarna på modellflygklubben, gubben har nya vinterdäck som han vill köra lite på innan vi drar iväg med husvagnen imorron.

Nu ska jag gå och kolla på Desing Simon och Tomas som jag spelat in i måndags, sen blir det bara att göra inget, bara njuta av tystnaden, det är ju bara jag och S1 hemma för tillfället.

Ha en skön och avslappnande kväll så ses el höres vi.


Kommentarer
Postat av: Eija

Ha en riktigt mysig helg i husvagnen..Själv har jag tänkt att göra shoppingcentret i Torne i helgen. Tror du att det kommer vara nå folk där??

2008-10-29 @ 18:16:21
Postat av: Ulrika

Trevlig helg i husvagen. Var till Torneå i går och det var mycke folk men det blir nog lugnare i helgen.

2008-10-31 @ 09:56:32
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0