NATURLIGTVIS COACHEN!

Klart som korvspad att jag fortsätter skriva ner vad jag äter, jag har inte någon mail i husvagnen, därför skickar jag dig listan på torsdag, nästa lista får du efter helgen, jag lovar och svär!! :) Jag lovar att inte smaska nåt, SMS:ar väl dig om suger sätter in så att du kan avstyra mig.

Nå, det var svar till coachen, nu till annat. Jag frågade igår om jag kunde byta till ett tidigare pass imorgon och det skulle gå bra, jag får jobba 9.30-16 istället för 11-17.30, står även i kön för att få gå hem tidigare, så har jag riktigt tur så får jag gå hem redan kl 14.00.

Har ikväll varit ut med lite kläder i husvagnen, har också inventerat lite i skafferiet, behöver inte fylla på med så mycket där. Handla till kylen tänkte vi göra på ICA Maxi när vi kommer till Luleå, de har ju öppet länge. 

Det snöade idag när jag for hem, inte mycket men det syntes i billyktorna att det var snö men det blev inget kvar när det kom ner. Nyss ringde gubben också och sa att det var vitt på några ställen mot stan, han skulle till jobbet och sätta på sina vinterdäck. Ja, se då finns det inte längre nån återvändo då, det är bara att inse att vintern är i antågande, inget som jag ser fram emot, nä, usch, tänker bara på det jävla skottandet och skrapandet och sopande, blä,  nä, tänk om man kunde blunda en stund och så var det sommar igen!! Det skulle vara härligt.

Nu ska jag gå och se om S3 har tid att hoppa i duschen, men ha det så bra och håller er borta från sötsaker!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0