Mitt i veckan dagen

och allt känns jättebra. Det går verkligen bra med att hålla sig till de kalorier jag ska. Igår var jag konstant hungrig men det är över nu, det känns jättebra idag. Har t o m kvar lite så jag kan ta frukt ikväll, känner inte ens sötsug, jag hoppas att det håller i sig så att jag slipper det.

Jag har fått min röda fina skål som jag beställt med M, den är så underbar, håller ni inte med?!


Pga av min härliga promenad igår så har jag fått lida idag, har haft jätteont i höften, (ischias, stavas det så??), kunde knappt sova inatt för att det gjorde så ont, har även på jobbet haft problem att sitta, och köra bil var inte skönt alls, nu känns det lite bättre men bra är det inte. Jag vet inte varför jag har såhär, det kommer då och då, har börjat då jag hade foglossningar när jag väntade S3, vet inte om det är nån kvarleva från det eller om det helt enkelt är reumatismen som även satt sig där. Jag försöker ju ha skor som är bra men det verkar inte hjälpa. Jag är även lite sned i ryggen så jag kanske skulle behöva en sko lite högre än den andra, jag vet inte.

Imorgon jobbar jag 12.30-19, absolut inget jag längtar till, blä, jag gillar inte att jobba sent. Vet inte vad jag ska göra på förmiddagen, kanske jag städar lite, hade även tänkt crossa, bara höften håller så.

Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Den var jätte fin. Du ta det lilla lugna med höften, har haft inflammation i mina och det är svårt att bli av med.

2008-10-08 @ 18:18:07
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hörru min sköna höna...det är nog inte ischias, utan precis som du sa reumatismen. Jag får som svidande känslor på höfterna och ont inne i vänstra skinkan. Numera vet jag ju varför. Så glöm du din svårstavade sjuka hi hi



Jag hoppas jag får gästgåvorna. Kunde inte åka iväg eftersom U jobbade och jag har körförbud på bilen...fniss



Kram Sabina

2008-10-08 @ 22:49:40
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! fin skål.Att ha ont i höften är inget vidare,har själv problem med vänster höft.Precis som du får jag samma problem.Du får ta det lite lungt med promenaderna och inte gå så långt,utan kanske dela upp den på flera gånger så du hinner känna efter hur du mår i kroppen.

Ha det bra //Anna-Carin

2008-10-09 @ 08:27:47
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0