Lördag

Dagen började inte så bra, hade superont i pekfingret, kunde knappt röra det och dunkande ont hela tiden, smorde in med voltaren och sen tog jag även tabletter så nu känns det bättre men bra är det ju inte. Ringde igår och beställde tid hos läkaren, ska dit på tisdag kl 14.00, lär väl bli en spruta. Ska även ta upp min höft och det andra pekfingret, det är också lite dåligt fast inte som förra året.

Har i allafall fått göra lite kul på förmiddan! Har bakat, idag blev det kolakakor och drömmar till B, här är lite bilder från bakningen:

Kolakaksdegen                        I väntan på ugnen                   Nyutkomna från ugnen
                   

Färdigskurna                           Drömmar på väg in i ugnen        Färdiga drömmar
                     

Snart ska jag iväg på affärn men det är inte lika kul som att baka, hade det inte varit för att vi behövde mjölk så hade jag inte farit idag.

Gubben och S3 ska iväg till Luleå idag för inomhusflygning, de åker kl 13.30 och kommer hem ca kl 18.00 ikväll, ska passa på att njuta när dom är borta .

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nu blev jag ju sugen på dina drömmar mums så goda!

2008-10-12 @ 09:24:21
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0