Känner mig så duktig!

Idag slutade jag kl 14.15. Jag rejsade hem med min söta lilla blåa bil, slängde in väskan och drog på mig cykelhjälmen, iväg med full rulle till skolan och hämta S3, hem igen, in på toan, på med kläderna igen och sen ut på prommis, S3 cyklade och jag prommade, vi var ute i 30 min, solen sken och det var jätteskönt, väl hemkommen så kastade vi oss i den söta lilla bilen och åkte till M med en plastlåda, blev där en stund, kollade in den fina husvagnen och så bytte vi så jag fick en påse tillbaka med en annan bytta i, sen hem igen och lagade mat, det blev kyckling och pasta. PUH!

Direkt efter disken satte jag mig för att kolla på Singelmammor och Toppform på nätet, har precis gjort det klart och nu så sitter jag här!  Det känns jättebra. Har även skrivit in i VK vad jag ätit idag, trots att jag prommat och inte ätit speciellt mycket så har jag redan överskridit mina kalorier med ca 100 st, blir absolut ingenting att äta ikväll, jo, kanske jag tar en frukt ändå, även om det ger kalorier så är ju dom kalorierna bättre än om jag t ex tar en macka el annat som är ännu mer onyttigt. Så så får det nog bli!

Nu ska jag ta min rumpa och slänga ner den någon annanstans istället, ha en bra kväll alla!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jäklars vad flitig du är.

2008-10-07 @ 19:26:07
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: M

100 kcal är typ ingenting så ta du en frukt ;)

2008-10-07 @ 19:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0