Jobbat

Så har då en ny vecka börjat, har jobbat 11-17.30 idag. Barnen har lov så S3 har varit på fritids mellan 10.30-16.30, sen har S1 tagit hand om honom och lagat mat, idag blev det varmkorv och bröd, S3 beställde det igår så dom hade ätit innan jag kom hem, själv hade jag "lunch" kl 15.00 så jag har inte ätit något, tar mig nog ett päron senare ikväll, kanske en macka också, får väl se hur pass hungrig jag är, är det bara sug så räcker det med päron! Så det så!!

Vilket skitväder det är! Imorse regnade det som om himlen vore öppen, det lät ut som att det var tåget så jag var tvungen att öppna ytterdörren för att kolla, men det var regnet som dånade, som tur var så hade det slutat tills S3 skulle på fritids,  han har cyklat.
När jag skulle hem ikväll så regnade det lite också, hade tänkt ta en prommis men jag vet inte vad jag ska ha för skor, har ju fått skoskav av mina prommisar, så då blev jag sittandes här istället, dessutom är det inte så skoj att gå ensam när det är kolsvart ute, hua, nä, jag struntar i den idag.

Nu har nedräkningen börjat, nu är det bara 2 arbetsdagar kvar!!

Tjing.

Kommentarer
Postat av: M

Hallå, ni har trådlöst! Inga undanflykter här inte och så fortsätter vi så klart. Yes, det ska skrivas även i helgen och ja jag vet att det är "storhelg". Halloween kommer precis vartenda år (precis som det blir jul, nyår, påsk, midsommar, semester etc.) och det är dags nu att lära sig hantera storhelger... Inget halloweengodis blir det för dig i helgen, det får S3 och gubben smaska på. Tänk så mycket läskigt det är i godiset :(

2008-10-28 @ 18:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0