Huvud och finger!

Jaha, vaknade med både huvudvärk och ont i fingret, SUPERKUL!!
Nu känns i allafall huvudet bättre men fingret är fortfarande ont, vet att jag egentligen skulle stannat hemma, men jag kan bara inte, måste isåfall få läkarn att skriva sjukskrivning  åt mig, annars har jag så väldans svårt för att stanna hemma. Dessutom är det lite av en tävling just nu, jag har kollat och jag har inte haft en enda sjukdag på detta året, VAB har jag haft 4 dagar i början på januari då S3 hade magsjuka. Tänkte försöka hålla mig frisk heeela året, det skulle vara kul att ha klarat det.

Idag jobbar jag mitt sista skitpass den här veckan 11-17.30, torsdag och fredag jobbar jag tidiga pass, tack och lov!
Nästa vecka har jag också halvtaskigt, jobbar som tur är bara mån-ons men av de tre dagarna är 2 st till 17.30. Blä!

Tänk för inte så länge sen hade jag såna här:


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hörru din dummer....vem straffar du med att vara på jobbet? Och du är ju inte frisk....Nog för att du ska hålla igång kroppen men hallååååå





När ska du boka in nytt demo förresten, ha ha. Det är storvecka v 45...

2008-10-22 @ 21:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0