Drömma

kan man ju alltid!
Vi har idag varit och kollat på husvagnar, oh, så sugen man blir, men inte kan man ju byta redan, vi har ju bara haft våran i 1 år ännu, får nog vänta och drömma ett tag till.
Vi tittade på 950, 680 och 620 (ja, och några till men det var dessa som föll oss i smaken), jättefina, ska vi byta nån gång framöver så skulle vi nog vilja ha 620 el 680, 950 var superfin men lite väl lång och klumpig efter vägen (tycker jag som inte ska köra ha ha).

Passade på att ta lite bilder, här är några:

Här är köket i 950:n             Sovrum i 950                         Från sovrum mot v-rum 950
          


Kök i 680 (vill ha spisen)         680 v-rum                           680 mot sovrum
           

620 med livingroom      620 livingroom
        

Tack förresten för att ni tänker på mitt finger, det verkar fungera, har inte alls haft nåt ont idag, fingret kanske blev rädd, jag hotade ju med att ringa till läkaren på måndag, men det kan jag nog vänta med nu, skönt, jag hoppas att det håller i sig så här så det inte blir värre.

Vi kikade förresten in på Suomi Soffa, tänkte om vi skulle slå till på denna:


eller kanske denna med lite ko:


Nä, vi står nog över och behåller den gamla goa soffan!

På Rusta hittade vi fleecevantar åt S3, på Dollarstore hittade vi en mössa, allt för 60 kr, det tyckte jag var bra pris, så här ser dom ut:


Vi införskaffade även en mikrovågsugn till husvagnen, den var superdyr!! 399 kr på Elgiganten, det tyckte vi var lagom pris, plus att den var lagom stor, vi måste ha en pytteliten annars får den inte plats i det skåpet vi har tänkt ha den i, tyvärr blev det ingen bild på den för batteriet till kameran tog precis slut när jag tryckte på avtryckaren för att fota, nåväl, ni vet väl alla hur en mikro ser ut, den är vit med två vred, mer avancerat än så är den inte, precis lagom perfekt för campingliv.

Till middag blev det (tyvärr) köpespizza, men gott var det!! Jag hoppas att det inte stör alltför mycket i min viktkurva. Det är ju i morgon som första stora vägningen skall ske, lite nervös är man ju, har tjuvvägt mig tidigare och då var det 7 hg ner, så jag håller tummarna för att det fortfarande är så eller ännu mer, trots pizzan idag.

Ha en bra söndagkväll nu och sköt om er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0