-7 hg

blev resultatet imorse när jag ställde mig på vågen, lite nervös var jag, men det gick ju bra (trots pizzan igår). Jag är nöjd.
Har idag dammat av crossen lite, körde 15 min på den och sen lite situps och gummibandsträning för gäddhänget, det kändes bra efteråt, förhoppningsvis kommer jag att fortsätta nu och inte tappa sugen, tänkte ta det lite lugnt nu för annars är risken stor att jag inte ids/orkar fortsätta, får inte gå ut för hårt. Jag smygkörde 10 min i lördags också.

Idag jobbar jag 11-17.30, inget drömpass precis men det går säkert bra, jag har ju elev också så då slipper jag skriva, bra att få vila pekfingret, som för övrigt fortfarande känns bra så jag har inte ringt till läkaren idag.

Som det har regnat inatt, det har bara öst ner! Som tur var så hade det slutat till imorse när barnen skulle iväg till skolan, själv tänker jag ändå ta bilen, fingret mår nog inte så bra av att jag cyklar, blir lite kallt om fingrarna även fast jag har fingervantar på mig.

Nu ska jag kolla lite på andra sidor på nätet och sen ska jag göra mig i ordning för att åka till jobbet, ha en bra dag alla!

Jo, just det, mikron, har ju fotat den nu, så här ser den ut:


Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0