Nu har helgen börjat

Äntligen Fredag!! Helgen ligger framför en och bara väntar. Jag hoppas innerligt att den blir lika solig och varm som de senaste dagarna, det har verkligen varit härligt sommarväder.
Här kommer lite bilder på mina tulpaner som börjat slå ut:

         

Jaha, vad ska jag berätta om nu då, inget speciellt har ju hänt.. hm, ingen aning, jag har jobbat som vanligt, idag jobbade jag 7-13.30, jätteskönt att få fara hem när solen var som skönast. Jo, just det, när jag kom hem så tog jag och planterade mina tagetes och lejongap i balkonglådorna jag har hängande på altanräcket.

Här kommer bildbeviset:

Här är tagetes                        Tagetes och lejongap 
     

De ser inte mycket ut för världen just nu, men innan somaren är slut är dom säkert stora och fina, de är fulla med knoppar i allafall.

Nu var det visst gubbens tur att datorisera, höres!!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad skönt att ni har varm hemma med här är nästan för varmt + 30 i skuggan.

2008-05-31 @ 20:24:44
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0