Lör

Så var det då lördag igen, sov till kl 9.11, det var skönt. Måste börja med att berätta hur gårdagskvällen blev. Vi såg Lets Dance, fast det visste ni ju redan, men nu kommer det!! Kl 21.30 när det blev långpaus så bytte jag om och dejtade crossen i en hel kvart, det var ganska så svettigt men skönt när det väl var gjort, men inte nog med det, efteråt så blev det bastu, fast det var inte lika bra, eftersom jag redan var svettig så blev det nog lite för mycket värme, jag blev alldeles darrig trots att jag flera gånger var och duschade kallt, satt iallafall till kl 22.10, måste ju hinna göra sig klar innan den spännande utröstningen, fortsatte se TV, jag tyckte att det var rätt par som åkte ut, sen kl 23 blev det sängen, var fortfarande darrig i benen och det kändes nästan som att jag hade växtvärk, nåja, jag somnade i allafall och värken och darrheten var borta imorse när jag vaknade och det var ju bra.

Har ännu inte gjort så mycket, en maskin är tvättad, torktumlad och vikt, frukosten avklarad, thats it! Ska nu sätta igång att baka, det blir mockarutor som är både gluten och laktosfria. Jag ska nämligen baka till jobbet nästa vecka, men vill testa receptet först, har aldrig bakat glutenfritt förut, har rådfrågat en kollega som är glutenallergiker och hon sa att det brukar gå bra att bara byta ut det vanliga mjölet mot glutenfritt, ville testa innan jag bakar på jobbet. Efter det funderar jag på att ta en prommis till B med hennes Tupperware-grejor, vi får se hur det blir, skulle även behöva åka iväg med lite mjölkkartonger, vanliga kartonger och tidningspapper till återvinningen.

Nä, nu jäklar är det bäst att sätta igång så man blir klar nån gång.

Ha en trevlig lördag och vila mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0