Jahaja

då var det torsdag idag och inte har det hänt så himla mycket här inte!
Har idag jobbat 7-13.30, jätteskönt att komma hem tidigt, har hunnit städa toaletterna, dammsugit och skottat. Har ju även lagat mat, idag blev det kyckling och ris, jättegott!
Till efterrätt blev det några skumtomtar - som är så ljuuuvligt goda så! Jag vet att jag inte ska äta men dom är så supergoda att det inte går att låta bli, kan inte låta bli att köpa dom heller :)

Just nu är det -11 grader, inte så dumt, det gillar jag mycket bättre än när det ska snöa och vara plusgrader, då blir ju snön så jävla tung att flytta på och det klibbar fast under skorna, nä, såhär är precis lagom, så kan det vara resten av vintern.. Nu är jag nöjd, behöver inte en endaste snöflinga till och inga fler minusgrader heller!

Ha en skön kväll!

En bild....

 
   
image234

Kommentarer
Postat av: Maria

Fan va det är kallt ute!! Inte är man ju van vid detta :( Om vintern tycker jag - inte... Kul att få se dig på söndag :)

2007-11-15 @ 19:14:30
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! vilken härlig macka du hittat!
Här är det plus grader.
Ha det bra/ Anna-Carin

2007-11-16 @ 14:15:41
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0