Ett tag sen sist

Rosa stövlar Såna här behöver man nu för tiden, jisses så det töar och smälter!! Men roligt är det.

Igår så sådde jag en massa blommor så nu går man "i väntans tider" och det är så spännande!

Har semester denna vecka och det är helt underbart, jag har hunnit med att städa och byta gardiner i vardagsrummet och barnens rum så nu är det vår där. Alltid nåt, fortfarande hänger det julgardiner i tvättstugan men de får hänga en stund till, kanske att jag fixar till det imorron... får väl se.

PåskäggÄNTLIGEN SNART DAGS!! Yngste sonen har väntat på detta sen jul, han önskar sig ett JÄTTESTORT påskägg, har kollat in ett på Coop Forum.


Har varit till Happis förra veckan och köpt lite nya fiskar så nu är det fullt ös i mitt akvarium, jag har numera 2 st slöjstjärtar, 2 st platy, 4 st guppy, 2 st molly och 1 st algätare.
                                                                                    62757-52
 Får se om mina tulipaner kommer upp i år! Det ska bli väldigt spännande. Har i allfall sagt åt min sambo att inte köra över de med snöslungan i år, han gjorde nämligen det ifjol, ändå kom de upp, inte illa!

Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Å inte nåra godisar i som mamma tycker on va??

2007-03-29 @ 15:55:16
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Maria

Jag har ett program som heter Photo Shop.... annars skulle det inte bli som det blir :)

2007-03-30 @ 14:10:55
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Ulrika


godis det är gott det eller hur? Jag önskar mig också ett stort påskägg.

2007-04-04 @ 12:12:56
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0