Jag har en ny vän

som heter Voltaren, wow vilken vän alltså!! Jag fick denna vän i onsdags och mina fingrar mår alldeles utmärkt, t o m på morgonen då det brukar vara som värst, jag är käääär!!!

Ha ha ha Sabina, vad jag skrattade!!

Jag hade tänkt ha med lite nya bilder här, men tyvärr var det nåt vajsing med inmatningen från kameran till datorn, och jag är ju så teknisk... ha ha ha ha så det får väl bli en annan gång istället.

Ni får hålla till godo med lite gamla bilder istället:

Från 2006:                        

En bild på mitt akvarium ("möblemanget" ser inte likadant ut nu), en del av fiskarna finns inte längre kvar och bebisarna som är längst ner till vänster i skålen har jag släppt ut, endast en är kvar men den växer och frodas.

image138


   Här är en bild på mina fingerborgsblommor 2005, har även i år satt frön, men än har den inte börjat blomma. 

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Maria

En ny kärlek - bara du inte blir beroende :)

2007-08-06 @ 15:09:10
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0