SNÖ



Nu tycker jag att det kommit färdigt med snö, det räcker nu!

Har idag knatat iväg på smyckesvisning hos B, en promenad på 45 min á 2 gånger, skulle ju hem också :)
Köpte dock inget, kände inte att jag hade råd den här gången.
Gott fika bjöd hon på, kladdkaka (som jag älskar), hallon och grädde, riktigt gott var det, drack coca-cola till.
När jag kom hem fick jag skotta gården, barn och gubbe hade varit ute och skottat medans jag var borta men det hade ändå hunnit snöa igen en del, inte lika mycket som imorse för då hade även plogbilen varit och satt igen infarten.

Imorse bakade jag också, hade sånt himla flyt, det blev drömmar, gaffelkakor och potatisbakelser, inget till mig dock, så himla bra att få baka åt andra - då är det ju ingen risk att jag äter upp det.

Har ni sett?


Min garderobsblomma har en blomma!
Visste inte att dom kunde blomma. Ganska häftigt!

Nu ska jag kolla vad mina kompisar på FB sysslar med!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0